Série webinářů: 4. Rozhodování na základě dat - digitální firma na jednom místě
Navazujeme na naši úspěšnou jarní sérii webinářů.
Každý nám dá určité za pravdu, že zásadní pro digitální transformaci je promyšlená strategie postupné digitalizace. Ale co můžeme dělat, když už máme několik dílčích řešení, o které nechceme přijít? Základem je jejich integrace. Propojení stávajících i nových systémů na jednu platformu poskytne mnohem detailnější pohled na vaši výrobní firmu. Nebudete muset složitě dohledávat a porovnávat data, které potřebujete.
O této tématice a dalších možnostech digitalizace se budeme bavit se zástupci technologických firem.
Venue
Online
Registration
Register by 26.10.2020
Co se na webináři dozvíte
- Jak je možné integrovat současné systémy bez nutnosti jejich nahrazení
- Jaké nástroje vám v této integraci pomohou
- Výhody shromažďování dat na jedno místo, nemusíte již nic složitě dohledávat
- Jak vzdáleně řídit podnik na základě takto získaných a shromážděných dat
- Co vše je možné sledovat v podniku – od strojů po svítidla
- Hlášení chyb v reálném čase
Pro koho je webinář určen?
-
strojírenské a výrobní firmy, které mají zájem o implementaci nových řešení a získání nových konkurenčních výhod
-
výrobní firmy, které řeší optimalizaci výroby
-
strojírenské a výrobní firmy, které plánují digitalizaci výroby
-
management a majitele malých a středních podniků z JMK
Program
Celková délka webináře: max. 90 min
Webinář bude opět rozdělen na teoretické ukotvení tématu a případové studie.
10:00
Uvítání & úvod
Jakub Červeň
INTEMAC
Blok I
příprava projektu digitalizace na příkladu z praxe / proč implementace ERP / MES systémů významně zasahuje do chodu organizace a jak tomu zabránit / je možné odolat tlaku dodavatelů na náhradu stávajících systémů, přestože je lze integrovat? V čem vám tato integrace pomůže / Minimalizujte organizační náročnost: systematický přístup k analýze požadavků, investiční náročnosti a benefitů projektu
Erik Odvářka
Senior ERP Manager Honeywell, s.r.o. a specialista programu DIGIMAT
Blok II
využití platformy WorkSys pro integraci stávajících řešení a napojení řešení nových / vytvoření vlastního digitálního EcoSystému, který není závislý na jednom dodavateli / jak můžu díky sběru dat sledovat přímé závislosti různých veličin a hledat mezi nimi nepřímé souvislosti (Use case) / vzdálená správa výrobní firmy: sledování výkonu, chybových hlášení, bezpečnosti a KPIs / využití manažerských pohledů: performance dashboard a Digital Intelligence v praxi
Radovan Slíž
OMS Intelligent Solutions, s.r.o.
Blok III
proč velké množství izolovaných SW řešení s sebou přináší „mnoho verzí pravdy“ a jak tomu zabránit / jak propojit a doplnit stávající systémy na jednu platformu díky technologiím ThingWorx / proč je důležité mít vizualizované softwarové nástroje jako ERP, MES, SCADA, PLC a další na jedné platformě / jak můžu řídit svůj podnik pomocí digitální orchestrační platformy / příklady implementace z praxe
David Řehoř
Cleverlance Industry
Následující webináře
#5 Jak optimalizovat vaši logistiku - 19.11.
#6 Kontrola kvality & AI v oblasti jakosti - 8.12.
Máte dotazy?
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na adresu: zivotska@intemac.cz
Sledujte naše stránky a sociální sítě, kde budeme informovat a časech konání webinářů a jejich programu.
Budeme se těšit na slyšenou