Webinář: 3. Jak efektivně optimalizovat kapacitní plánování

Akce INTEMAC

Praská váš výrobní plán ve švech a zakázky mají zpoždění? Oslovuje vás narychlo váš VIP zákazník s urgentní poptávkou? Plán výroby se neustále mění a plánovač už je vyčerpaný? Plánování nemusí stát pouze na jednom člověku. Kapacitní plánování lze řešit jinak – systematicky, bezbolestně a především efektivně. Náš další webinář je věnován využití digitálních technologií v rámci kapacitního plánování. 

Na příkladech z praxe – firmách Karel Kaňák, s.r.o. a ZEBR, s.r.o. - si ukážeme, jak lze implementovat systém plánování a co jim toto nasazení systému přineslo. 

Termín akce

Středa 16. června 2021
10:00 - 11:30

Místo konání

Online

Registrace

Registrujte se do 16.6.2021

Kapacitní plánovaní se prolíná jako zlatá nit celým procesem výroby. Dotýká se efektivity využívání stávajících kapacit, souvisí s plánovaním údržby strojů, přestavovacími časy i dodávkami materiálu. Krom jeho komplexního vlivu na váš provoz je ale celá řada dalších důvodů, proč byste se měli kapacitním plánováním zabývat.

 

O čem budeme na webináři diskutovat

  • jak je možné zvládat zakázky v klidném tempu
  • jak funguje automatické přeplánování na základě odváděné práce
  • jsou prostoje vždy neefektivní
  • co je potřeba připravit, aby kapacitní plánování fungovalo
  • jak se může zvýšit efektivita práce s plánovacím systémem 
  • představíme digitální technologie, které vám toto vše usnadní

Registrace na webinář je bezplatná.  

Program webináře

10:00

Přivítání

Zdeněk Fiala

centrum INTEMAC

10:05

Co je kapacitní plánování

Jak funguje kapacitní plánování a co ve firmách řeší? Jaká jsou fakta a mýty o kapacitním plánování? Kdy nastává okamžik potřeby plánovat kapacitně? Pobavíme se o principech kapacitního plánování, případech jeho opodstatněného nasazení i o slabinách jeho užívání.

Ondřej Komenda

konzultant a propagátor APS systémů. Zakladatel společností inSophy, s.r.o. a Simplementa, s.r.o.

10:30

Příklad z praxe - Karel Kaňák, s.r.o.

Jak je možné zvládat zakázky v klidném tempu? Jak funguje automatické přeplánování na základě odváděné práce? Co je potřeba připravit, aby kapacitní plánování fungovalo? Jak se může zvýšit efektivita práce s plánovacím systémem? Projdeme si cestu k nasazení funkčního systému plánování kombinujícího ruční a strojní operace s taktem přeplánování v řádu minut.

Vladislav Polášek / Michal Černoch

výkonný ředitel firmy Karel Kaňák, s.r.o. / vedoucí projektu implementace APS ve firmě Karel Kaňák, s.r.o.

10:55

Příklad z praxe - ZEBR, s.r.o.

Musí být každá práce přesně dedikována na konkrétní pracoviště? Co je potřeba před nasazením systému nachystat? Jak jsou běžně rozšířené ERP systémy připravené na nástavbu externího plánovacího systému? Jaké jsou výhody a nevýhody real-time přeplánování? Pobavíme se o tom, jak probíhala implementace systému plánování ve strojírně a k jakému efektu vedla.

Vlastimil Mihalík / Jakub Petr

vedoucí výroby ve firmě ZEBR, s.r.o. / programátor kapacitního plánování a spoluzakladatel firmy Factorify, s.r.o.

11:20

Zakončení

Zdeněk Fiala

centrum INTEMAC

Diskutujte s námi! Po skončení webináře  se můžete připojit do navazujících virtuálních místností, kde se můžete dále pobavit s našimi hosty.

Pro koho je webinář určen?

  • strojírenské a výrobní firmy, které mají zájem o implementaci nových řešení a získání nových konkurenčních výhod

  • výrobní firmy, které řeší optimalizaci výroby

  • strojírenské a výrobní firmy, které plánují digitalizaci výroby

  • management a majitele malých a středních podniků

Máte dotazy?

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit. Kontaktujte nás na adrese: zivotska@intemac.cz.

Sledujte naše stránky a sociální sítě, budeme zde informovat o časech konání webinářů a jejich programu.

 

Webinář se koná za mediální podpory: časopisu AUTOMA 

Tato akce již proběhla.