Série webinářů: 4. Rozhodování na základě dat - digitální firma na jednom místě

Akce INTEMAC

Navazujeme na naši úspěšnou jarní sérii webinářů. 

Každý nám dá určité za pravdu, že zásadní pro digitální transformaci je promyšlená strategie postupné digitalizace. Ale co můžeme dělat, když už máme několik dílčích řešení, o které nechceme přijít? Základem je jejich integrace. Propojení stávajících i nových systémů na jednu platformu poskytne mnohem detailnější pohled na vaši výrobní firmu. Nebudete muset složitě dohledávat a porovnávat data, které potřebujete.

O této tématice a dalších možnostech digitalizace se budeme bavit se zástupci technologických firem.

Termín akce

Úterý 27. října 2020
10.00-11.30

Místo konání

Online

Registrace

Registrujte se do 26.10.2020

Co se na webináři dozvíte

  • Jak je možné integrovat současné systémy bez nutnosti jejich nahrazení
  • Jaké nástroje vám v této integraci pomohou
  • Výhody shromažďování dat na jedno místo, nemusíte již nic složitě dohledávat
  • Jak vzdáleně řídit podnik na základě takto získaných a shromážděných dat
  • Co vše je možné sledovat v podniku – od strojů po svítidla
  • Hlášení chyb v reálném čase

Pro koho je webinář určen?

  • strojírenské a výrobní firmy, které mají zájem o implementaci nových řešení a získání nových konkurenčních výhod

  • výrobní firmy, které řeší optimalizaci výroby

  • strojírenské a výrobní firmy, které plánují digitalizaci výroby

  • management a majitele malých a středních podniků z JMK

Program

Celková délka webináře: max. 90 min
Webinář bude opět rozdělen na teoretické ukotvení tématu a případové studie.

10:00

Uvítání & úvod

Jakub Červeň

INTEMAC

Blok I

příprava projektu digitalizace na příkladu z praxe / proč implementace ERP / MES systémů významně zasahuje do chodu organizace a jak tomu zabránit / je možné odolat tlaku dodavatelů na náhradu stávajících systémů, přestože je lze integrovat? V čem vám tato integrace pomůže / Minimalizujte organizační náročnost: systematický přístup k analýze požadavků, investiční náročnosti a benefitů projektu

Erik Odvářka

Senior ERP Manager Honeywell, s.r.o. a specialista programu DIGIMAT

Blok II

využití platformy WorkSys pro integraci stávajících řešení a napojení řešení nových / vytvoření vlastního digitálního EcoSystému, který není závislý na jednom dodavateli / jak můžu díky sběru dat sledovat přímé závislosti různých veličin a hledat mezi nimi nepřímé souvislosti (Use case) / vzdálená správa výrobní firmy: sledování výkonu, chybových hlášení, bezpečnosti a KPIs / využití manažerských pohledů: performance dashboard a Digital Intelligence v praxi

Radovan Slíž

OMS Intelligent Solutions, s.r.o.

Blok III

proč velké množství izolovaných SW řešení s sebou přináší „mnoho verzí pravdy“ a jak tomu zabránit / jak propojit a doplnit stávající systémy na jednu platformu díky technologiím ThingWorx / proč je důležité mít vizualizované softwarové nástroje jako ERP, MES, SCADA, PLC a další na jedné platformě / jak můžu řídit svůj podnik pomocí digitální orchestrační platformy / příklady implementace z praxe

David Řehoř

Cleverlance Industry

Následující webináře

#5  Jak optimalizovat vaši logistiku - 19.11. 

#6  Kontrola kvality & AI v oblasti jakosti - 8.12.

Máte dotazy?

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na adresu: zivotska@intemac.cz

Sledujte naše stránky a sociální sítě, kde budeme informovat a časech konání webinářů a jejich programu.

Budeme se těšit na slyšenou

Tato akce již proběhla.