Sdílení zkušeností: Jak expandovat do Německa aneb budování partnerské sítě v zahraničí
Jak budovat partnerské sítě v zahraničí tak, aby expanze byla, co nejefektivnější a aby se vůbec uskutečnila? Jak najít vhodné partnery, jak s nimi rozvíjet vztahy a jak tyto vztahy zasmluvnit? Na příkladu expanze společnosti Sewio do Německa, o který se podělí její CEO Milan Šimek, si ukážeme, jaké kroky je třeba uskutečnit, aby se váš produkt nebo služba dostala na zahraniční trh. Následně se ostatní členové podělí o své zkušenosti s expanzí do zahraničí.
Termín akce
Čtvrtek 15. února 2024
09:00 - 11:00
Místo konání
On-line, platforma Teams
Registrace
Registrujte se do 15.2.2024
Co vás čeká?
- Facilitované setkání a diskuze v malé skupině osob.
- Bezpečné prostředí, ve kterém každý dostane prostor se podělit se o své zkušenosti.
- Zaměříme se nejen na to, co se osvědčuje a zafungovalo, ale i na to, kudy cesta nevede.
Pro koho je akce určena: pro všechny CEO nebo odpovědné zaměstnance, kteří dané téma ve svých firmách aktuálně řeší – tzn. mají reálnou zkušenost. Akce je pro maximálně 10-15 osob.
Jak bude setkání probíhat?
- 09:00 – 09:10 Představení účastníků, tématu
- 09:10 – 09:20 Úvodní slovo – CEO Milan Šimek – Jak k expanzi do Německa a budování partnerské sítě přistoupilo Sewio?
- 09:20 – 10:45 Sdílení zkušeností – každý účastník přidá svůj pohled na téma – má zkušenosti, nemá zkušenosti, řeší ho, neřeší, ale chce, případně, jaká úskalí v tématu řeší.
- 10:45 – 11:00 Zpětná vazba, ukončení